ביובית – הדרך המהירה לפתיחת סתימה

סתימות ביוב טומנות בחובן ריחות לא נעימים, לכלוך, מזיקים ובאופן כללי, הן עלולות לפגוע באיכות החיים של הדיירים.
יש לא מעט סיבות להיווצרותן של סתימות ובין היתר: הצטברות של פסולת בצינור, צמיחה של שורשי עצים (כאשר הביוב מהווה מקור בעבורם לדשן ולמים) וסיבות נוספות.

לא משנה מהי הסיבה להיווצרותה של הסתימה, אם לא מטפלים בגורמים לה בצורה מהירה ויעילה, המצב עלול להחמיר ולדרוש טיפול שהינו מורכב ויקר יותר. לכן, כבר כאשר עולה החשד הקל ביותר לסתימה אשר מקורה במערכת הביוב הראשית, ההמלצה תהיה לפנות באופן מידי לחברה מקצועית אשר מציעה שירותי ביובית.

ביובית – משאית קטנה, חכמה ויעילה

ביובית היא למעשה משאית, אשר כוללת ציוד מתקדם אשר באמצעותו ניתן לטפל בתקלות שונות במערכת הביוב. הציוד שעל גבי הביובית כולל: צינור מים בלחץ גבוה (באמצעותו שוטפים את קווי הביוב), משאבה אשר פועלת בעוצמה גבוהה, מיכל שאיבה גדול ובחלק מהמקרים, הביובית תכלול גם מצלמה וסיב אופטי – באמצעות ציוד מתקדם זה מתאפשר למפות את מערכת הביוב ולזהות את מקור התקלה, בצורה מהירה וללא גרימת הרס.

השימושים של ביובית

תפקידה של ביובית הוא למעשה לטפל בכל תקלה במערכת הביוב, כמו גם עבור תחזוקה שוטפת של מערכת הביוב ומניעת תקלות עתידיות.

בין העבודות אשר מבוצעות באמצעות ביובית: פתיחת סתימות במערכת הביוב, שאיבה של הצפות, שאיבת בורות שומן, שאיבה של שירותים כימיים, שאיבת בורות ספיגה ועבודות נוספות.
כל מי שמתעניין בשירותי ביובית, יגלה כי קיימים סוגים שונים של ביוביות, אשר נבדלות אלו מאלו במידותיהן (לדוגמא, ישנן ביוביות נמוכות במיוחד, אשר מיועדות לחניונים ולפתיחת של סתימות ברחובות צרים) ובמפרט הטכני של הציוד אותו הן מכילות – לדוגמא, ביוביות יכולות לכלול משאבות, בלחץ עבודה משתנה, כאשר המשאבות יכולות להיות עוצמתיות יותר ופחות.

פתיחת סתימה במערכת הביוב הביתית

המחירים של שירותי ביובית

טווח המחירים של שירותי ביובית הינו רחב ולכן, הצעת המחיר יכולה להשתנות בין חברה אחת לאחרת.
עלות השירות מושפעת ממגוון רחב של פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון כגון: סוג העבודה אשר תבוצע באמצעות הביובית, תנאי השטח בו העבודה מתבצעת, סוג הביובית ומצבה ושיקולים שונים של בעלי החברה המציעה את שירותי הביובית.

חשוב לציין, שכאשר מדובר בשירותי ביובית ההמלצה תהיה לא להתבסס רק על מחיר השירות, אלא גם על פרמטרים נוספים אשר בכוחם להשפיע על טיב השירות ובין היתר: מיקום בעל המקצוע, למשל ביובית בתל אביב הזמינו מחברה אשר נמצאת קרוב למחוז תל אביב, הרמה המקצועית של החברה והמוניטין שלה בתחום, הניסיון וההסמכות של העובדים ובעיקר של אלו המתפעלים את הביובית, מצב הביובית וסוג הציוד המותקן על גביה, טיב השירות המוצע על ידי החברה וזמינותה לביצוע העבודה וכמובן, מה שירותי הביובית כוללים בתוכם.
ישנם ביוביות גדולות ( המשאיות הגדולות) אשר שינוע שלהם לרב יקר יותר במידה והזמנתם ביובית נמוכה , רכב נמוך בד"כ נראה כמו רכב ג'יפון שמרכיב גרר עם מערכת שאיבה קטנה מאוד לטיפול באזורים נמוכים אשר המשאית הגדולה לא יכולה להגיע. לרב ביוביות קטנות המחיר יהיה נמוך בקצת מהזמנת ביובית גדולה.
בחירה מושכלת באותה החברה המציעה שירותי ביובית, תאפשר ליהנות משירות מקצועי ואיכותי, במחירים נוחים.