אז למכור או לא למכור את הרכב לפירוק?

יש משהו שמאוד מעניין אותי לאחרונה, בכלל בזמן האחרון אני לא כל כך מפוקס. אני חושב שהלימודים עשו לי קצת בלאגן בראש ודי כואב לי הראש מהתקופת מבחנים למרות שיש לי רק 2 קורסים אבל החומר מאוד קשה ( אני לומד באונברסיטה הפתוחה קורס למנהל עסקים).

בקיצור אחרי 8 שנים שאני עם אותה מכונית אני חושב שהגיע הזמן להיפרד אני עושה זאת בכובד ראש אבל פשוט אין לי סבלנות לכל הבעיות הפנימיות שיש בגיר ובמנוע לכן החלטתי לפנות למישהו שהעבודה שלו היא רכבים לפירוק.

קונה רכבים לפירוק זה אדם שקונה רכבים משומשים בדרך כלל ומטרת הקניה היא לתקן ולמכור את הרכב לאדם פרטי אחר, קניה של המכונית ומכירת הברזל לפי גודל ומשקל הרכב וכו והאופציה האחרנה היא שסוחר זה רוכש את הרכב על מנת למכור כל פרט ופרט שברכב ( אחרי שפירוק אותו ) ולהעביר אותו ללקוחות כחלפים ולא ככל המכונית עצמה.

רכבים לפירוק אז מה קרה לפני שבוע בדיוק?

אז ככה עוד בוקר העיר את פניי וקמתי לתוכנית הבוקר של קשת. דיברו קצת על רכבים ישנים וחדשים ועל מכירת רכבים לפירוק וישר חיפשתי באינטרנט מספר אנשים ובעלי מקצוע מהתחום.

cartrasherאחרי שלוש דקות של חיפוש קליל באינטרנט מצאתי חברת רכבים לפירוק שמגיעים עד לבית הלקוח ונותנים לו הצעת מחיר אטרקטיבית במקום. זה היה מאוד מוזר, פשוט התקשרתי לבחור ואמרתי קדימה ננסה ויהיה מה שיהיה, לאחר שעה בערך הוא צלצל אליי והגיע לבחון את המכונית. כמובן שהתלוותי אליו ולסיעת מבחן וזה היה אחד הדברים הכי מוזרים שקרו לי בחיים, הבחור פשוט קנה את הרכב שלי עם כל התקלות שלו איך שהוא במזומן בסכום נאה של 1500 שח , זה היה מאוד מעודד בהתחשב בכך שהמחירון של הרכב הוא 7 אלף ומצבו מאוד מאוד גרוע וצריכים להשקיע ברכב לפחות 2000 שח כדי שיחזור לתפקד, אולי אם הייתי מתקן הייתי יכול למכור ב7 אלף אבל אני לא חושב שהייתי מוצא לקוח כזה והמכירה שעשיתי של הרכב לפירוק הייתה טובה מאוד עבורי, קיבלתי סכום נאה שאני שלם איתו מאוד הצוות היה מאוד אדיב ונתנו באמת אחלה של שירות.

בכלכלה של היום צריכים להיות מאוד מחושבים ואני חושב שפעלתי היטב למרות שאמי אומרת שהייתי צריך לשמור את הרכב.. טוב ככה זה אמהות הרי יש להן קשר רגשי לכל פריט ופריט בבית אבל אני ממש לא כזה והגיע המומנט להטיס את המכונית הזאת מהבלוק בשכונה שלנו.

היום קראתי ספר מאוד מעניין ביותר והוא מוצא באתר סטימצקי וכמובן שזה רבי מכר . שווה לבדוק את הספר " ספר מיהו העם הנבחר ". ספר מעניין שעסק בהיסטוריה ובדמויות מרהיבות ביותר , ממליץ בחום! נתראה בפוסט הבא ועד אז אני רוצה לציין שאהבתי מאוד את התוכנית אקס פאקטור במיוחד את הפרק הראשון, אז למי שלא ראה זה מופיע ביוטיוב: