מוזילים עלויות הובלה בקריות

אוגוסט 13, 2014 by תגובה אחת

איך לחסוך בעלויות הובלות בקריות

עלות של הובלת דירה אינה זולה. יחד עם פרוק והרכבת הרהיטים, הטיפ לסבלים- המחיר מגיע לכמה אלפי שקלים. האם תמיד חייב לשלם כל כך הרבה או שיש פתרונות עדיפים יותר?

הובלות בקריות הן שירות שלא ניתן לוותר עליו. אתם עוברים דירה וחייבים מישהו שיעלה את המקרר עד קומה חמש, ירכיב את הארון בחדר הילדים ואין אפשרות לבצע זאת בעצמכם. יחד עם זאת ,אפשר להוזיל את עלות ההובלה ואם מדובר במעט רהיטים, לחשוב יצירתי ולקבל מחיר זול יותר עבור הובלות בקריות.

בעלי מעט רהיטים –  בררו על הובלה המתומחרת לפי מספר הפריטים.

אם אתם עלי דירה גדולה של 3 חדרים או בעלי המון רהיטים, אין מנוס מלבצע הובלות בקריות לשלם את ה2000-2500 ש"ח בממוצע (עבור דירה של 3 חדרים) וליהנות מהובלות בקריות בראש שקט. גם פה את יכולים לחסוך בעלויות, למשל בשירותי האריזה- במקום לבקש מהחברה לספק שירותי אריזה, ארזו בעצמיכם או בקשו את עזרת ילדי השכנים-הם ייהנו מתעסוקה בחופש הגדול ואתם תחסכו עלויות. חומרי אריזה רצוי גם להשיג לבד, על ידי שמירה של קרטונים בעת המשלוח או איסוף מסופרים גדולים. אין צורך לשלם בעבור מה שאפשר לקבל בעזרת חיוך ובלי תשלום.

הכינו מראש טיפ לסבלים, ואל תחשבו כמה לתת בעת ההובלה. אם המובילים היו נחמדים מאוד ,יתכן שתמצאו  עצמיכם נותנים טיפ  הרבה יותר גבוה מהנהוג. מקובל לתת עבור 3 סבלים בטווח של 100 שקלים לכל אחד. היו רק שני סבלים? תנו להם 150. אם הגיעו 4-6 סבלים, נהוג לתת כ70 שח לכל אחד.

אם אינכם צריכים לבצע הובלות בקריות לדירה גדולה- כאן אתם יכולים להיות יצירתיים ולחסוך בעלויות ההובלות בקריות. בררו כמה רהיטים יש ברשותכם. אם מדובר ברהיט עד שלושה רהיטים שלא נכנסים באוטו רגיל, בררו על הובלה המתומחרת לפי מספר הפריטים. אם שאר הרהיטים הקטנים והציוד החשמלי כמו מיקרוגל, טוסטר, בגדים וכדו- תוכלו להעביר באוטו הפרטי שלכם. בדקו גם הובלות שסטודנטים מציעים- אף אם אתם לא סטודנטים. המחירים נמוכים בהרבה וההובלה נעשית באווירה כיפית. תצטרכו להושיט יד כמובן, אבל הכל יבוצע בחיוך.

הובלות בקריות על ידי סטודנטים או של פריטים בודדים מתאימים אם יש ברשותכם מעט רהיטים גדולים, לא יותר מ3-4. מעבר לכך, הובלות בקריות של חדר -2 חדרים יתאימו יותר עבורכם.

One Reply to “מוזילים עלויות הובלה בקריות”

  1. מתן חדד הגיב:

    כמה יעלה לי להעביר חדר שינה, מזרון זוגי ,בסיס של מיטה, מזנון, 5 קרטונים ו2 תמונות גדולות? אני גר בקריית חיים ומחפש חברת הובלות בקריות שלא עולה הרבה כסף