כיצד לחסוך ברכישת מצבר לרכב

פברואר 17, 2017 by אין תגובות

מצבר לרכב הוא אחד החלקים ברכב שודרשים החלפה ממוצע של אחת ל2.5 שנים למעשה אורך חייו של מצבר לרכב נע בין שנתיים לארבע שנים במנועי בנזין לעומת מנועי דזיל שוארך חייו של מצבר מהנועי דיזל קצר יותר ונע בין 1.5 שנים לשלוש בעקבות זה שמנוע דיזל צורך התמאצות גדולה יותר בהתנעה של הרכב.

מצבר לרכב

מצבר לרכ ב

מחירי המצברים בארץ משתנים מחנות אחת לשניה וממוסך אחד למשנהו וניתן למצוא פערים רבים במחירים לפעמים עד 35 אחוז הפרש.

ראשית לפני שנתחיל לדבר על מחירי המצבר השונים בארץ חשוב שכל בעל רכב ונהג יידע שניתן להאריך את חיי המצבר ע"י כמה פעולות פשוטות כל תקופה קצרה הפעולות הינם פשוטות ולא צריך להיות איש מקצוע או מוסכניק מורשה כדי לבצען ראשית יש לבדוק את מפלס הנוזלים במצר חוסר בנוזלים במצבר הוא אחד הסיבות המרכזיות לתקלות במצברים ויכול לגרום סדק בין תאי המצבר ובכך לגמור את חייו של המצבר.במידה וחסרים נוזלים ניתן לרכוש מים מזוקקים מכל תחנת דלק הקרובה אליכם. שנית תמיד מצטברת קורוזיה על הקטבים של המצברים הקורוזיה מונעת את פעילותו התקינה של המצבר ניקוי הקורוזיה מתבצע על ידי שפיכה של מים חמים על הקטבים ניתן למרוח מעט שמן או גריז להימנעות של הצטברות קורוזיה על הקטבים. פעולות פשוטות אלו יכולות להאריך את חייו של המצבר פלאים.

מומלץ לקרוא: האנרגיה החשמלית הניידת שגורמת לרכב שלך לנוע

במידה ואתם חייבים כבר לרכוש מצבר לרכב ישנם כמה דברים שצריכים לבדוק

לפני המתחילים לרכוש מצבר עלינו לדעת איזה סוג של מצבר וכמה אמפר הוא אמור לספק לרכב שלנו לכל רכב יש צריכת אמפר שונה ולכן יש להתאים את המצבר לפי דגם הרכב. כדי לדעת זאת עלינו להתייעץ עם בעל מקצוע שמומחה בתחום המצברים.

שנית חשוב שנדע כי קיימים בשוק מצברים מכמה יצרנים חלקם מיוצרים בארץ ואילו חלקם מיובאים מחו"ל המצברים המיוצרים בארץ מותאמים לאקלים הישראלי וישנם כאלו שמגיעים מחו"ל ואינם מותאמים לעבוד במזג האויר הישראלי לכן חשוב להקפיד לרכוש מצבר שמתאים לישראל כך אורך חייו יהיה ארוך יותר.

תמיד כדאי לרכוש מצבר מחברה ידועה ומוכרת בשוק למרות שתמצאו פערי מחירים בין חברה מוכרת לאחת שלא היות והמכוניות החדשות מצוידות במערכות דיגיטליות וחשמליות רבות הן צריכות מצבר איכותי שיספק זרם אחיד כדי להפעיל את כל המערכות לעומת מכוניות ישנות יותר שאינן מצוידות במערכות דיגטליות למיניהם כפי שניתן לראות באתר מועדון חמש של רכבי אספנות.

כאשר מגיעים למחיר המצברים תמיד מומלץ לרכוש מצבר מחברת מצברים ולא ממוסכים שונים כך תחסכו פערי תיווך גבוהים ותוכלו לרכוש מצבר איכותי במחיר הגון.

למחירים זולים במיוחד לחצו כאן.