מה חשוב לדעת לפני שרוכשים מצבר לאופניים חשמליות

דצמבר 19, 2016 by אין תגובות

אופניים הם כלי רכב דו גלגלי יבשתי האופניים הוכרו כפטנט בשנת 1819 ומאז עברו שינויים וגרסאות שונות החל מאופני מירוץ ועד אופניים חשמליות שהם  הטרנד החם ביותר היום שכבש את המדינה אופניים חשמליות למעשה הינם אופניים רגילות הממונעות על ידי מנוע חשמלי קטן שמקבל זרם חמשלי באמצעות מצבר. ישנם דגמים בהם יש צורך לדווש כדי המנוע יעבוד וישנם דגמים המוכרים יותר כיום שאין צורך לדווש כדי להניע את האופניים. עוד עוד אנשים עוברים היום להשתמש באופניים חשמליות היות והאופניים החשמליות נוחות וקלות לשימוש חסכוניות הרבה יותר מכל כלי תחבוןרה אחר אין צורך לעמוד בפקקים אין צורך למצוא חניה פשוט וקל. האופניים החשמליות יכולות להגיע למהירות של עד 50 קמ"ש אפילו תלוי בסוג האופניים ובסוג המנוע שברשותם.  אמנם זהו כלי מסוכן ויש להישמע ולנהוג על פי כללי הזהירות כפי שמפורסמים על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

כל מי שמחזיק ברשותו אופניים חשמליות יודע ומכיר את חשיבותו של המצבר שבזכותו האופניים נוסעות יש להטעין את המצבר מידי יום וכמובן חשוב לזכור להוציא אותו מהאופניים בזמן החניה כי היום לצערנו הרב נגנבים הרבה מצברים של אופניים חשמליות.

אופניים חשמליות

אופניים חשמליות

מצבר לאופניים חשמליות עושה את ההבדל ברכיבה על האופניים אם המצבר הוא איכותי זמן העבודה שלו ארוך לעומת מצברים שאינם איכותיים. רוב הכסף המושקע על אופניים חשמליות הוא על הסוללה של האופניים. גם לסולה של אופניים חשמליות יש אורך חיים מסוים וישנם מצבים בהם צריך להחליף את המצבר לאופניים.

מה חשוב לזכור לפני שרוכשים סוללה לאופניים חשמליות

כמו בכל דבר שאנו קונים בייחוד כמו שרוצים לרכוש מצבר לרכב חשוב לדעת מהיכן רוכשים מצבר ומה האיכות של המצבר. ישנם כמה וכמה חברות המייצרות מצברים לאופנים חשמליות וכל חברה יש את האיכות והסטנדרטים שלה.

לכל מנוע חשמלי של אופניים חשמליות יש את צריכת החשמל המיועדת למנוע לא כל מצבר מתאים לכל מנוע ויש לוודא כי המצבר שרוצים לרכוש אכן מתאים למנוע של האופניים שברשותנו.

למה כדאי לרכוש מצבר לאופניים חשמליות ממשווק של מצברי רכב?

ניתן להשיג מצבר לאופנייים חשמליות בהרבה מקומות אך מכיון שלא כל מקום שמוכר מצברים לאופניים חשמליות מתמחה בתחום המצברים וכיון שיש הרבה סוגי מצברים והרבה סוגי מנועים  של אופניים חשמליות  השונים זה מזה בצריכת החשמל ובאופן פעולתם מומלץ לגשת לחברהשל בעלי מקצוע המתמחים בתחום המצברים בכלל ובתחום מצברים לאופניים חשמליות בפרט בעלי מקצוע אלו יוכלו לעזור ולהתאים לנו את המבצר המתאים למנוע של האופנים שברשותנו מצבר שאינו מתאים למנוע עלול לשרוף אותו או להוריד בתפוקה של המנוע לכן מומלץ לגשת למשווק מצברים על מנת לרכוש מצבר חדש לאופנים החשמליות ברשותנו.